søndag 23. august 2009

Cairo here we come!

For første gang i mitt liv har jeg hatt reisefeber før en reise. Jeg vet ikke helt hva som skiller seg ut fra denne gang, men jeg har hatt en slik kriblende følelse som etter gjentatte ganger har vist seg. Mest var dette et par dager før avreise, spesielt når jeg kjørte bil eller var alene. Nå som jeg faktisk er på reisen kjenner jeg meg bare veldig utålmodig på å komme frem. Reisen min startet lørdag nøyaktig kl 21.30 på kvelden. Tok nattbuss fra Ålesund til gardermoen, hvor jeg ventet i noen timer før innsjekking. Der ble jeg kjent med en kjempesøt gammel dame på 90 år fra Island, som underholdt meg i de siste to ventetimene. For å si det sånn, hun hadde en utrolig trollfantasi! I skrivende stund sitter jeg på Heathrow, både jeg og Helga (min reisepartner og "kommende samboer") sitter med hver sin data plassert godt i fanget og stirrer trøtt i skjermene. Det skal bli godt å komme frem! Spesielt godt skal det være å møte alle førsteinntrykkene som summer seg inn når jeg går ut av flyet. Og ikke minst en god seng å ligge i.

4 kommentarer:

  1. I like... :D gleder meg til å følge med videre.. :D godt tur.. :) klem

    SvarSlett
  2. Hei Trude! Så spennende med et opphold i Kairo. Håper du får en fin høst :)

    SvarSlett
  3. åååå kos deg KJEMPE masse Truden min!! =)

    SvarSlett
  4. aah tusen takk jenter!! gleda mej masse til å sjå dåkke igjen! i mellomtida får dåkke kose dåkke med nåkken innblikk i livet mitt her nede:) gleda mej over å dele dei med dåkke!:) masse masse klemma til dåkke alle! i love you all!

    SvarSlett